معرفی کارخانه يخ بهداشتي سه یخ

کارخانه يخ بهداشتي سه یخ تنها تولید کننده یخ مكعبي ليواني در ایران ، از سال 1390 با رویکردی دانش بنیان و با هدف سازماندهی به پروسه تولید و توزیع یخ بهداشتى برای جلوگیری از انتشار بیماری های گوارشی ، فعالیت خود را آغاز نموده و موفق به کسب اولین پروانه بهره برداری کشور به شماره 701/38719 در خصوص تولید یخ بهداشتی مکعبی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت شده است.


دستگاه هاي كارخانه سه يخ كاملا مكانيزه و اتوماتيك هستند كه عدم دخالت دست در فرآيند توليد موجب جلوگيري از انتقال بيماري هاي انساني ميشود.


مصرف يخ بهداشتي سه يخ عامل مهمي براي جلوگيري از بيماري هايي از جمله وبا ميباشد كه منشا اصلي اين بيماري ها آب آلوده و يخ غير بهداشتي ميباشد.


با خريد يخ بهداشتي سه يخ ميتوانيد يك يخ كاملا بهداشتي ، كريستالي، شفاف ، بدون املاح با شكلي زيبا و يك دست داشته باشيد كه شفافيت يخ داخل ليوان حس خوبي را براي مصرف كننده به ارمغان مي آورد.


يخ بهداشتي و مكعبي سه يخ جهت مصرف و استفاده در سوپرماركت ، كافي شاپ ، رستوران ، تهيه غذا، خدمات مجالس از جمله مجالس مهماني و ترحيم، حمل و نقل ماهي ، دارو و انواع مواد منجمد، و برای مصارفی همچون سردسازی و نگهداری و حمل محموله های کشتارگاهی ( گوشت و مرغ و ماهي ... ) ، در بتن ریزی برای بهبود فراوری بتن نيز ميباشد.


آب مورد استفاده در اين يخ ، توسط دستگاه تصفيه صنعتي(R0) تصفيه شده و سختي گيري ميشود كه خلوص ١٠٠ درصدي آب مصرفي را به همراه دارد، اين يخ كاملا بهداشتي و فاقد املاح مضر به خصوص نيترات و كلر است. يخ بهداشتي سه يخ به صورت دوره اي مورد آزمايشهاي فيزيكي، شيميايي و ميكروبي قرار ميگيرد كه مورد تاييد اداره بهداشت است، ازين رو مصرف يخ بهداشتي سه يخ سلامت انسان را تضمين ميكند.


جنس پلاستيك بسته بندي يخ بهداشتي سه يخ مخصوص بسته بندي موادغذايي و خوراكي ميباشد كه مورد تاييد اداره بهداشت قرار گرفته است.
ماندگاري يخ بهداشتي سه يخ به علت خلوص بالا، بسته بندي حرفه اي و نگهداري در دماي منفي ٣٠ درجه نسبت به ساير يخ ها بسيار بيشتر و طولاني تر است.


لازم به ذكر است كارخانه يخ بهداشتي سه يخ هيچگونه پساب هاي آلوده و مضر توليد نميكند و دوستدار محيط زيست است. علاوه بر آن دستگاه هاي حرفه اي اين كارخانه باعث صرفه جويي بي نظير در مصرف منابع ملي انرژي از جمله آب ميشود كه امروزه به بحران بي آبي كشور كمك ميكند.


بسته بندي هاي يخ بهداشتي سه يخ با توجه به مصرف يخ ، متنوع و قابل تغيير در وزن هاي مختلف ميباشد كه اين امكان را به مشتريان عزيز ميدهد با توجه به نياز دلخواه و مصرف يخ خود بدون هيچ محدوديتي سفارش خود را
ثبت كنند.


کارخانه سه یخ همواره در پی عرضه جدیدترین محصولات يخ بهداشتي با توجه به تقاضای مشتریان می باشد و امید است در سالهای آتی محصولات متنوع تری را به بازار ارائه نماید.

سه يخ با توجه به ایجاد فرصتهای تجاری و تولیدی جدید در توليد و توزيع يخ بهداشتي ليواني و براي تكميل شبكه فروش اقدام به جذب نمایندگی های فعال از تمامی استانهای کشور می نماید، از این رو ازکلیه متقاضیانی که تمایل به همکاری دارند، جهت كسب اطلاعات بيشتر با تلفن ٠٩١٢٣٧٠٦٢٤٤ تماس حاصل فرمايند.

برچسب مقاله : , , ,