طرز تهیه بستنی یخی موز و توت فرنگی

طرز تهیه بستنی یخی موز و توت فرنگی

برای این بستنی خیلی خیلی ساده تنها کافیه که موز و توت فرنگی رو خرد کنید و در فریزر قرار بدید تا کاملا یخ بزنه. بعد هم اون ها رو از فریزر در بیارید و در غذا ساز بریزید. اونقدر باید موز و توت فرنگی مخلوط و پوره بشن که بافت صاف و نرمی به خودشون بگیرن.

به همین راحتی بستنیتون حاضره. برای اینکه کمی شیرین بشه میتونید از یکی دو قاشق عسل هم در این بستنی استفاده کنید. همچنین برای خوش طعم شدنش میتونید از دو قاشق خامه استفاده کنید که البته در اون صورت دیگه رژیمی نیست. همچنین از وانیل هم میتونید به عنوان یک اسانس عالی در این بستنی استفاده کنید که همگی این پیشنهاد ها میتونن حذف بشن و شما تنها با میوه های یخ زده یک بستنی عالی درست کنید. با میوه های دیگه هم میشه امتحان کرد فقط موز به دلیل بافت لزج داخلیش بافت بهتر رو برای بستنی ایجاد میکنه.

برای اینکه همیشه از این بستنی های یخی داشته باشید میتونید میوه ها رو فریز کنید و هروقت که دوست داشتید بستنی یخی درست کنید و لذت ببرید.

 

یخ بهداشتی را از کجا تهیه کنیم ؟

شما می توانید این بستنی دلچسب را با مقداری یخ خند میل بفرمایید . برای تهیه یخ نیز سعی کنید از یخ های بهداشتی استفاده کنید . شما می توانید یخ های بهداشتی سه یخ را از نزدیک ترین سوپر مارکت در شهر خود تهیه کنید .

برچسب مقاله : , , ,