طرز تهیه آب انگور / به همراه خواص آن

طرز تهیه آب انگور / به همراه خواص آن

 

مواد لازم برای شربت انگور :
عرق بهار نارنج :نصف فنجان
آلو ورا :یک فنجان
انگور :نصف فنجان
آب انگور :نصف فنجان
یخ :به میزان لازم
شربت انگور با اسانس بهارنارنج
آب انگور، انگور و یخ را درون مخلوط کن بریزید و آن را به مدت ۳۰ تا ۴۰ ثانیه میکس کنید. سپس مایه به دست آمده را درون یک لیوان بلوری یا شیشه ای بریزید و عرق بهارنارنج و آب آلوورا را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید.
نکته
برای تهیه شربت انگور با اسانس بهارنارنج می توانید روش های دیگری را نیز تجربه کنید. به عنوان مثال می توانید به جای استفاده از عرق بهارنارنج از عرق شاه تره یا عرق نعناع استفاده کنید یا به جای استفاده از انگور و آب انگور سرخ از آب انگور سبز استفاده کنید.

 


نکات مهم در مورد شربت انگور :
شربت انگور جزو نوشیدنی – انواع شربت میباشد
زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا ۱۵ دقیقه
شربت انگور را می توانید در وعده دسر – سرو کنید .
همچنین میتوان در ماه رمضان به عنوان افطار – میل کرد .
توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای ۴ نفر مناسب میباشد .

 


خواص آب انگور :
این نوشیدنی سرشار از پتاسیم است، مطالعه های نشان داده‌اند که در هر ۱۰۰‌گرم انگور، ۲۱۰ میلی‌گرم از این ماده معدنی وجود دارد بنابراین مصرف مرتب آن می‌تواند تنظیم‌کننده فشارخون باشد. این میوه دارای آنتی‌اکسیدانی به نام «آلایژیک اسید» است که دریافت آن در هفته می‌تواند احتمال ابتلا بهسرطان را به خصوص در محیط‌هایی که آلودگی هوا وجود دارد، کم کند.

 

یخ بهداشتی را از کجا تهیه کنیم ؟

شما می توانید این نوشیدنی دلچسب را با مقداری یخ خند بنوشید . برای تهیه یخ نیز سعی کنید از یخ های بهداشتی استفاده کنید . شما می توانید یخ های بهداشتی سه یخ را از نزدیک ترین سوپر مارکت در شهر خود تهیه کنید .

برچسب مقاله : , , , , , ,