دستگاه های یخساز پودری (بخش سوم)

مزیت های یخساز پودری

همیشه بهترین مسئله در تولید و موفقیت در هر زمینه ای انتخابی درست و بجا است پس باید در انتخاب خود نهایت دقت را بکنیم که این به آینده ما بستگی دارد از همین رو برای انتخاب دستگاه یخ ساز نیز باید دقت کنید تا دستگاهی مناسب با نیاز کاری تان تهیه کنید و بتوانید شرکتی موفق همانند شرکت سه یخ را ایجاد کنید. به امید موفقیت همه ایرانیان در تمام عرصه های زندگی شان.

 

دستگاه یخساز پودری 

- دمای یخهای پودری که به طور مستقیم در دمای پایین شکل می گیرند، 8- درجه سانتیگراد است.

- وقتی یخها شکل می گیرند، خشک، تمیز و به اشکال زیبایی هستند و گلوله نمی شوند.

- نقاط تماس نسبتاً زیاد و جابجایی آسان آنها می تواند این اطمینان را بدهد که کاملاً در تماس با محصولات باشند و به خوبی از آنها نگهداری نمایند.

- یخهای پودری که لبه های تیزی ندارند، نمی توانند به سطح اقلام منجمد شده آسیب بزنند اما تأثیرات خوبی روی نگهداری و تحویل آنها دارند.

 

اواپراتور یخساز پودری

طراحی خاص، کارایی بالا و ذخیره انرژی

 در زمینه طراحی و توسعه اواپراتور، ساختار داخلی با توجه خاصی ساخته شده به گونه ای که بازده انتقال گرما از دیواره داخلی اواپراتور را بهبود می بخشد و loop را با فن آوری خاص، باز نگاه می دارد.

دستگاه مجهز به یخ شکن داخلی است. در این وضعیت ، تیغه ها، یخ را روی دیواره داخلی اواپراتور خرد می کنند، در حالی که اواپراتور به خودی خود حرکتی ندارد. این کار موجب می شود حتی الامکان انرژی کمتری اتلاف شود، منبع ماده سردکننده تضمین می شود و همچنین احتمال نشتی ماده سرد کننده را کاهش دهد.

 

مواد خاص

در بخش مواد اواپراتور، نوع خاصی از فلز بکار می رود. عملکرد انتقال حرارت آن بهتر است و با استانداردهای بین المللی محفظه های سردکننده و فشار مطابقت دارد.

 

فن آوری فرآیند خاص

برای آماده سازی مواد آلیاژی اواپراتور از فن آوری خاصی استفاده می شود. ما به طور ویژه به تحقیق و توسعه مجموعه ای از فن آوری جوشکاری، بهسازی سطح و کم کردن فشار پرداخته ایم. همچنین تجهیزات پیشرفته جوشکاری، کاهش گرما و فشار و نیز photo-furnace را نیز لحاظ کرده ایم.

 

سیستم برگشت آب

آب پس از ریزش به دیواره داخلی اواپراتور، وارد محفظه آب کف اواپراتور و سپس حوضچه آب می شود. طراحی بخش وسیع و ساختار حوضچه آب ، موجب می شود هیچ آبی از کف دستگاه نشتی نکند و از متراکم شدن برفکهای یخ جلوگیری شود.

 

ویژگی دستگاه یخساز پودری

1- دو گزینه موجود است

الف- دستگاههای تبرید فریونی (R22 ، A 404 R ، 507 R ) معمولاً در سیستمهای سرد کننده کوچک یا متوسط بکار می روند.

ب- دستگاههای تبرید آمونیاکی (707 R ) معمولاً در دستگاههای صنعتی بزرگ به کار می روند.

2- طراحی علمی و سالیان بسیار مهندسی و تجربه

این شرکت بهترین نمودار سیستم دستگاه یخساز سفارشی را به شما پیشنهاد می دهد. ما نه تنها سیستمهای یخساز پودری زیادی را برای مشتریانمان در نقاط مختلف تأمین کرده ایم، بلکه مشاوره فن آوری هم به آنها داده ایم.

3- ایمنی و بهداشت

همیشه هدف این شرکت تولید محصولاتی با استانداردهای بهداشتی بالاست. هر قطعه از دستگهاههای یخساز ما از استنلس استیل 30 SUS ، آلیاژ آلومینیم خالص یا مواد PE تهیه شده اند، بنابراین هیچ یک از دستگاههای یخساز ما فاقد استاندادهای HACCP و FDA نیستند. یخ تولید شده توسط دستگاههای یخسازی ما ، خشک، خالص و نرم است و در بخش پایینی دستگاه جمع نمی شود.

4- اطمینان بالا و نرخ خرابی پایین

دستگاه یخساز پودری

دستگاههای یخسازی ما از فن آوری و تجربه تولید و فن آوری جهانی بهره گرفته اند. طی چندین دهه تحقیق ، ساختار تجهیزات به منظور مقاومت در برابر فشار کاری زیاد و استفاده طولانی طراحی شده است. این شرکت تجهیزات بخسازی با قابلیت اتکای بالایی را تولید کرده است که می تواند یخ با کیفیت تولید کند و 26000 ساعت به طور بی وقفه و بدون مشکلی کار کند. تاکنون، محصولات این شرکت کاربرد وسیعی در زمینه های گوناگون سرتاسر جهان داشته است.

5- راندمان بالا و صرفه جویی در انرژی

ما در طراحی دستگاه یخساز پودری ، حداکثر راندمان را مد نظر قرار داده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که درون آنها شیبدار باشد تا بتوانند به طور دائم بدون اتلاف انرژی کار کنند. همچنین از نوع خاصی ماده آلیاژی و فن آوری تولید استفاده کرده ایم تا از انتقال گرما به صورت مؤثر اطمینان حاصل کنیم. سطح یخ زده یخ تولید شده توسط دستگاه یخساز ما بالای 1750m2/ton است . دستگاه یخساز پودری ما در مقایسه با دستگاههای مشابه می تواند با همان کمپرسور، یخ بیشتری تولید کند.

6- تمام تجهیزات ما با استفاده از قالب طراحی شده اند. بنابراین نگهداری آن در محل کار آسانی است. اگر نیاز به تعویض قطعه ای باشد، برداشتن قطعات قبلی و نصب قطعات جدید برای شما آسان است. بعلاوه، هنگام طراحی تجهیزات، همواره این موضوع درنظر گرفته شده است که جابجایی دستگاه به محلی دیگر آسان باشد.

7- انطباق پذیری عالی و کیفیت ثابت

محصولات این شرکت این اطمینان را به شما می دهند که در دمای محیط 5 تا 40 درجه سانتیگراد، به خوبی کار کنند و تولید یخ عادی داشته باشند و طراحی خاص آنها می تواند کارکرد دستگاه حتی در نامناسب ترین شرایط یعنی 30- الی 60- درجه سانتیگراد را تضمین کند.

دستگاه یخساز این شرکت می تواند درون کانتینر جاسازی شود و ما درون کانتینر را مجهز به یک کولر هوایی می کنیم تا از دمای ثابت اطمینان حاصل کنیم و از تأثیرات بیرونی جلوگیری نماییم، بویژه تمام قطعات قبل از مونتاژ با نهایت دقت بازبینی می شوند. هدف همیشگی ما این است که به مشتریان خود دستگاههای پایدار، قابل اطمینان و با دوام ارائه دهیم.

8- سیستم کنترل الکتریکی عالی

- دستگاه یخساز این شرکت با انواع مشهور جهانی همچون زیمنس ، اشنایدر و غیره مطابقت دارد. خدمات مادام العمر دستگاه نیز به همان صورت طولانی شده است و هزینه نگهداری کاهش یافته است.

- کنترل تمام اتوماتیک عملکرد تبرید کمپرسور را به بهترین وضعیت ارتقا داده و ارزش COP افزایش یافته است. صرفه جویی در انرژی و راندمان بالا محقق شده است.

- دستگاه می تواند به راحتی به روشی آسان کار کند. این سیگنالها به شکل صفحه ساده و تنظیم پارامتر جزئی از کل دستگاه می تواند در طول دوره نگهداری نمایش داده شود.

- دستگاه یخساز پودری این شرکت تبادل اطلاعات سریع بالایی همچون اطلاعات فهرست تولید به داده های تولید ایجاد کند. بنابراین، راندمان خوب طراحی، نصب و نگهداری، بهبود یافته است.

 

دستگاه یخساز پودری روی کشتی

  • تولید یخ پودری با ضخامت 2.5 میلیمتر، خشک و بدون پودر. دمای یخ حدود 10- درجه سانتیگراد است.
  • مواد سازنده یخساز پودری از نوع استنلس استیل و از آلیاژ آلومینیم ضد زنگ زدگی است که عمر مفید آن می تواند تقریباً به 18 سال برسد.
  • سیستم یخ خردکن داخلی خاص و تیغه یخ مجاز اجازه می دهد که دستگاه یخساز حتی وقتی در شرایط نامناسب 35 Deg موج قرار دارد ، کارکرد عادی داشته باشد.
  • نیاز به دخالت انسان نیست و سیستم به صورت اتوماتیک کنترل می شود، نیازی به نگهداری دائم نیست و هزینه نیروی کار تا حد زیادی کاهش می یابد.
  • دارای ایمنی و با صرفه در مصرف انرژی است و می تواند از قدرت انتقال خود برای تولید یخ در 3 تا 5 دقیقه استفاده کند. کیفیت محصول آن در حد معیارهای جهانی است.

 

برچسب مقاله : , , , , ,